E4.25 Καλλικράτης-Πατσιανός

Χωρίς καμία δυσκολία από βορά προς νότο

Φεύγοντας από την εκκλησία του Kαλλικράτη συναντάμε στην έξοδο του χωριού (1) αριστερό παρακλάδι (με κατεύθυνση την Ασή Γωνιά) το οποίο αγνοούμε και συνεχίζουμε ευθεία διασχίζοντας το μικρό οροπέδιο και τις διάσπαρτες ομάδες εγκαταλελλειμένων σπιτιών.

Μετά από 1200 μέτρα περίπου συναντάμε δεξιά μας μικρό λόφο στην κορυφή του οποίου υπάρχει μικρό εκκλησάκι (2). Aμέσως μετά το μικρό λόφο ο δρόμος ακολουθεί για 1500 μέτρα την ανατολική όχθη του ξερού χειμάρρου.

Στο σημείο που ο δρόμος απομακρύνεται από την όχθη και στρίβει αριστερά (3) ξεκινάει το ευδιάκριτο παλιό μονοπάτι το οποίο επί 30' περίπου διασχίζει πολλές φορές την κοίτη του χειμάρρου.

Στην συνέχεια το φαράγγι αρχίζει να στενεύει και το μονοπάτι γίνεται πολύ κατηφορικό.

Aφού έχουμε διανύσει πάνω από 1 ώρα δρόμο συνολικά από τον Kαλλικράτη, αρχίζει να εμφανίζεται η μακρινή θέα προς την περιοχή Φραγκοκάστελλου. Tο τελευταίο κομμάτι του φαραγγιού και της κοίτης του ποταμού είναι κατάφυτο από πικροδάφνες.

Λίγο μετά την έξοδο από το στενό τμήμα του φαραγγιού, ανεβαίνουμε στην αριστερή (ανατολική) όχθη του χειμάρου και ακολουθούμε το δρόμο παράλληλα με το χείμαρο και μετά από 500 μέτρα περίπου περνάμε δίπλα από το νεκροταφείο του χωριού και φθάνουμε στο επαρχιακό δρόμο ανάμεσα στα χωριά Καψοδάσος και Πατσιανό (4). Eδώ συναντάμε το παραλιακό παρακλάδι του E4 που οδηγεί ανατολικά ακολουθώντας την ασφαλτοστρωμένη οδό.

Εναλλακτικά στο τελευταίο τμήμα αντί να ανέβουμε στο δρόμο ακολουθούμε τη κοίτη του χειμάρου έως τον επαρχιακό δρόμο.