E4.49 Χουμέρι-Γαράζο

Ήπιες κλίσεις αλλά κουραστική διαδρομή

Στην βόρεια έξοδο του Χουμερίου (1) ακολουθούμε τον αγροτικό δρόμο με βόρεια κατεύθυνση.

Προσπερνάμε αριστερά μας πορτοκαλεώνα και διασταύρωση συνεχίζοντας πάντα βόρεια μέχρι που συναντάμε βρύση με πόσιμο νερό δεξιά. Aμέσως μετά τη βρύση διακρίνουμε δεξιά δύο μεγάλους μεταλλικούς πυλώνες της Δ.E.H. (2) και ακολουθούμε το δεξί παρακλάδι του χωματόδρομου που περνάει ανάμεσά τους.

Μετά από 250 μέτρα περίπου διακρίνουμε δεξιά το παλιό μονοπάτι (3) το οποίο ακολουθούμε, κατεβαίνουμε στην ρεματιά, περνάμε στην ανατολική όχθη και στην συνέχεια ανεβαίνουμε στην πλαγιά ακολουθώντας ανατολική πορεία και στα 150 μέτρα από το ρέμα συναντούμε χωματόδρομο (4) τον οποίο ακολουθούμε για 350 μέτρα ανατολικά.

Στην διακλάδωση του χωματόδρομου (5) αρχίζουμε να κατεβαίνουμε το δυσδιάκριτο μονοπάτι που μας οδηγεί στο μικρό συνοικισμό Άγιο Σύλλα (6).

Διασχίζουμε την γέφυρα του οικισμού και στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας τον ασφαλοστρωμένο δρόμο (7). Συνεχίζουμε για άλλα 500 μέτρα στον κεντρικό δρόμο μέχρι την αριστερή παράκαμψη τσιμεντοστρωμένου δρόμου (8) τον οποίο ακολουθούμε και μετά από 1 χλμ. περίπου φθάνουμε στους Δαφνέδες (9).

O δρόμος μας οδηγεί μέχρι την μικρή πλατεία όπου βρίσκεται η εκκλησία του σχεδόν εγκαταλελειμένου χωριού. Ακολουθούμε το χωματόδρομο στα νότια του χωριού, περνάμε έξω από το νεκροταφείο και συνεχίζουμε ευθεία για 250 μέτρα περίπου. Στρίβουμε στην αριστερή διακλάδωση με νοτιοανατολική κατεύθυνση και προχωράμε ευθεία αγνοώντας τις διακλαδώσεις έως το τέρμα του χωματόδρομου δίπλα σε ρεματιά (10) όπου διακρίνουμε υπολείματα μηχανισμού άντλησης νερού.

Aπό αυτό το σημείο διασχίζουμε περιβόλια και πλάτωμα με ελιές και λεμονιές και στην συνέχεια συναντάμε χωματόδρομο (11) τον οποίο ακολουθούμε έως ασφαλτοστρωμένο δρόμο (12) τον οποίο ακολουθούμε νοτιοανατολικά.

Μετά από 600 μέτρα συνανατούμε τον επαρχιακό δρόμο (13) τον οποιο ακολουθούμε δεξιά για Επισκοπή (14).

Λίγο βορειότερα από το νεκροταφείο της Επισκοπής στρίβουμε ανατολικά σε χωματόδρομο, από το τέλος του οποίου αρχίζουμε να κατεβαίνουμε στο μικρό φαράγγι των Mουσσών (15).

Eδώ κυριαρχεί η χαρουπιά και οι θάμνοι κάνουν δύσκολη την πορεία μας.

Διασχίζουμε χωματόδρομο και στην συνέχεια την κοίτη της ρεματιάς και ανεβαίνουμε στην κορυφογραμμή του μικρού λόφου όπου συναντούμε χωματόδρομο (16) ο οποίος προχωράει παράλληλα με μικρό ρέμα και στην συνέχεια το διασχίζει σε σημείο όπου βρίσκεται παλιά πέτρινη βρύση (17). Aπό αυτό το σημείο ο χωματόδρομος ανηφορίζει στο χωριό Γαράζο (18).