E4.77 Πρίνα-Μεσσελέροι-Βρυωμένη

Πολύ εύκολη διαδρομή

Από την νότια είσοδο της Πρίνας δίπλα από την Στάση Λεωφορείων ξεκινάει κατηφορικός χωματόδρομος (1) με νοτιοανατολική κατεύθυνση και μετά από περίπου 500 μέτρα συναντάμε συμβολή ρεμμάτων (2).

Περνάμε στην νότια όχθη και ακολουθούμε το κεντρικό χωματόδρομο ο οποίος ελίσσεται στην πλαγιά με τις ελαιοκαλλιέργειες.

Η ελλιπής σήμανση σε συνδυασμό με την ύπαρξη πολλών παρακλαδιών απαιτεί μεγάλη προσοχή για να μπορούμε να ακολουθούμε πάντα το κεντρικό χωματόδρομο ο οποίος μετά από 2,5 χλμ. περίπου μας οδηγεί σε μικρό διάσελο το οποίο βρίσκεται ακριβώς ανατολικά της Πρίνας.

Στην διασταύρωση (3) του διασέλου επιλέγουμε το αριστερό σκέλος του χωματόδρομου που παρακάμπτει μικρή κορυφή από νότια και (μετά από 950 μέτρα) μας οδηγεί στον επαρχιακό δρόμο (4) λίγο πριν από την ανατολική είσοδο του οικισμού Μεσελέροι (5).

Ανατολικά του χωριού δίπλα από το νεκροταφείο (6) ξεκινάει κεντρικός χωματόδρομος με ανατολική κατεύθυνση.

Aγνοούμε όλες τις διακλαδώσεις του ανηφορικού δρόμου που αρχικά διασχίζει καλλιεργημένες εκτάσεις και στην συνέχεια μικρή κοιλάδα με πευκοδάσος στο βάθος της οποίας σε βραχώδη περιοχή βρίσκεται διακρίνεται το μοναστήρι της Παναγιάς Bρυομένης (7). Η συνολική απόσταση της μονής από τους Μεσελλέρους είναι 3,5 χλμ..

Δίπλα στο μοναστήρι υπάρχει και βρύση με πόσιμο νερό.

Μικρό δάσος από κυπαρίσσια συμπληρώνει το όμορφο τοπίο της Mονής που σήμερα είναι εγκαταλελειμένη.