E4.82 Ορεινό-Χρυσοπηγή-Δάφνη

Σχετικά εύκολη διαδρομή

Aπό την πλατεία του Ορεινού (1) ακολουθούμε τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο ανατολικά για 1 χιλιόμετρο μέχρι το διάσελο.

Από το διάσελο στρίβουμε αριστερά στο χωματόδρομο (2) τον οποίο ακολουθούμε για περίπου 1200 μέτρα και συναντούμε αριστερή παράκαμψη (3). Στο σημείο αυτό δεξιά (ανατολικά) από τον κεντρικό χωματόδρομο, διακρίνεται το ίχνος του παλιού μονοπατιού το οποίο ακολουθούμε.

Στα πρώτα μέτρα του μονοπατιού συναντούμε στύλο της ΔΕΗ και μετά από 20 λεπτά περίπου κατηφορικής πορείας, αφού έχουμε διασχίσει μικρό πλάτωμα, βρισκόμαστε σε χαλασια την οποία τραβερσάρουμε και συναντούμε δεξιά μας υπολείματα παλιας περίφραξης.

Για περίπου 10 λεπτά περπατάμε παράλληλα (βόρεια) από την περίφραξη και φθάνουμε σε χωματόδρομο τον οποίο ακολουθούμε δεξιά.

Στην πρώτη διασταύρωση συνεχίζουμε δεξιά κατηφορικά για περίπου 700 μέτρα έως το κεντρικό χωματόδρομο σε σημείο με σταυροδρόμι (4).

Ακολουθούμε το βορειοανατολικό κατηφορικό παρακλάδι και μετά από 1500 μέτρα κατεβαίνουμε στην ανατολική πλευρά της κοιλάδας της Χρυσοπηγής, διασχίζουμε μικρό ρέμα (5) και συνεχίζουμε για άλλα 800 μέτρα έως το κέντρο της Χρυσοπηγής (6).

Aπό την ανατολική έξοδο της Xρυσοπηγής ακολουθούμε τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο και μετά από 1 χλμ. πάνω σε αριστερή στροφή συναντάμε χωματόδρομο (7) ο οποίος οδηγεί δεξιά στην πλαγιά αφού περάσουμε δίπλα από χαρακτηριστικό πεύκο. Ακολουθούμε σταθερά ανατολική πορεία αγνοώντας τα παρακλάδια και μετά από 1800 μέτρα συναντάμε κεντρικό χωματόδρομο (8) τον οποίο ακολουθούμε αριστερά - βορειοανατολικά.

Πίσω μας στο βάθος διακρίνεται η κοιλάδα της Χρυσοπηγής και ο ορεινός όγκος του Oρεινού.

Λίγο παρακάτω αγνοούμε το δεξί ανηφορικό παρακλάδι και προχωράμε ίσια μέχρι να βρεθούμε στη βόρεια πλαγιά του λόφου την οποία πλέον ακολουθούμε, έχοντας χαμηλά αριστερά τον ασφαλτοστρωμένο δρόμο και βόρεια τον ορεινό όγκο της Kοπροκεφάλας και μετά από 2 χλμ. φθάνουμε στην Δάφνη (9).