E4.85 Δάφνη-Παπαγιαννάδες

Εύκολη διαδρομή

Διασχίζουμε τα στενά δρομάκια του χωριού Δάφνη (1) και κατεβαίνουμε στην ανατολική έξοδο από όπου ακολουθούμε τον κατηφορικό αριστερό χωματόδρομο ο οποίος διασχίζει τους ελαιώνες της πλαγιάς και ελίσσεται μέχρι που συναντούμε διασταύρωση (2) κοντά στη ρεματιά με τα πλατάνια.

Aκολουθούμε το αριστερό παρακλάδι το οποίο μας κατεβάζει στη ρεματιά και περνάμε στη βόρεια όχθη, όπου συναντούμε άλλο χωματόδρομο (3) τον οποίο ακολουθούμε δεξιά.

Συνεχίζουμε παράλληλα, αλλά σε απόσταση από την όχθη της ρεματιάς μέχρι που συναντάμε παλιά εγκαταλελειμένη αγροικία (4). Στο σημείο αυτό διασχίζουμε ξανά τη ρεματιά.

Mετά από 500 μέτρα περίπου αφήνουμε τον κεντρικό χωματόδρομο, στρίβουμε αριστερά στο καρόδρομο, διασχίζουμε ξανά τη ρεματιά και ανεβαίνουμε στο μικρό βραχώδες διάσελο που βρίσκεται μπροστά μας (5).

Δεξιά μας διακρίνουμε την χαρακτηριστική βραχώδη έξαρση στα νότια της οποίας υπάρχει τεράστιο κοίλωμα - σπηλιά με το μικρό εξωκκλήσι του Aγίου Iωάννου του Θεολόγου, από όπου ξεκινάει και μικρό θεαματικό φαράγγι.

Aφού περάσουμε το μικρό διάσελο κατηφορίζουμε (αρχικά σε θαμνώδες και στην συνέχεια σε ομαλό βραχώδες τοπίο) με κατεύθυνση νοτιοανατολική.

Στο τελείωμα της βραχώδους επιφάνειας συναντάμε χωματόδρομο (6), τον διασχίζουμε και συνεχίζουμε ευθεία μέχρι το μικρό ρέμα (7) μπροστά.

Σε σημείο με χαρακτηριστικά κυπαρίσσια περνάμε απέναντι και προχωρούμε αριστερά από τα κυπαρίσσια. Λίγο παραπάνω διασχίζουμε ξανά τη ρεματιά και βρισκόμαστε στη βόρεια όχθη της όπου συναντάμε χωματόδρομο ο οποίος ακολουθεί την κορυφογραμμή της πλαγιάς και αγνοώντας τα πολλά παρακλάδια ανηφορίζουμε πάντα ανατολικά προς το χωριό Bορί (8).

Διασχίζουμε το μικρό χωριό, ανεβαίνουμε βορειοανατολικά τον απότομο χωματόδρομο μέχρι τον επαρχιακό δρόμο τον οποίο ακολουθούμε αριστερά και μετά από λίγα μέτρα βρισκόμαστε στο χωριό Παπαγιαννάδες (9).